happiness


trots att jag vrickat till foten tre gånger och faktiskt skadat den en av gångerna och fått akut magont, idag så har min dag varit ganska härlig måste jag säga! började med ett svenska-arbete på morgonen som vi kom igång riktigt bra med, jag och tove, fortsatte med lunch som var riktigt god och jag åt mig därför mätt, lycka! affärsjuridik med genomgång av en inlämningsuppgift som jag kände mig nöjd över också, överlevde sedan min och issans laboration i naturkunskap B på eftermiddagen (inte min grej detdär..) och till sist, jag kom just hem från körskolan där jag bara satte mig ner och gjorde datatest C och Fordon klara på första försöken! absolut min dag idag, när det gäller arbete och plugg :) happiness.

däremot så var verkligen inte vädret något att skryta med..duggregn, storm (innebär motvind på hemvägen) och kallt. brr.
lite genomgång av matte blir det nu, efter det får jag väl se lite. Äta något gott och hålla mig inomhus känns ganska bra.

återkommer
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback