hemma i dag


för att inte ha sovit nästan något i natt och för ständig magont och illamående sista dagarna stannade jag hemma idag. Sov sov och sov länge, flera timmar, åt lite grann, sedan gick jag ut på en promenad som mamma tyckte jag behövde. Och visst hade hon nog rätt, otroligt skönt väder ute trots att jag inte hade någon ork alls var det skänt att röra på sig lite i friska luften. Plugg till ett naturkunskapsprov och tv har jag ägnat resten av min dag åt. Även har jag knappt haft en lugn stund, jag är bara förvånad över att det kan hända så mycket en helt vanlig hemma-måndag. Usch jag är verkligen inne i en jobbig period just nu, jag gör det jobbigt för mig själv samtidigt som folk i min omgivning (och inte också dessutom) gör det jobbigt för mig.
Men samtidigt vet jag att, snart kommer bättre tider, så snart jag bara får tid för mig själv kommer jag att ordna upp allt.

it's just a matter of trust. and by now, i'm totally sick of it.

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback