hemma i kalmar igen,


Hej på er!

äntligen hemma igen nu, trots att vi haft det underbart bra så känns det skönt att ha kommit hem nu igen :) Hemma bäst.
begravning och minnesstund med mycket srog och saknad men också en sorts glädje efteråt, jätte fin dag var det.
Kvällen blev lugn med mys hemma hos farmor och farfar, med faster, hennes kille och kusinerna, fick en jättesöt t-shirt av dem i byte mot en annan sak jag lämnade tillbaka från Monki för ett par veckor sen, den ska jag visa er!
i alla fall så åkte vi till mormor och morfar senare, där vi sov över i helgen. Lördagen gick jag upp tidigt, duschade, tog oss till stan för att titta på balklänningar och lite annat smått och gott.
Jag och lina gick runt och kikade på två ställen, varav det andra, hittade vi en hel del fina och började prova vilket tog ett bra tag..köpte dock inte med oss någon hem eftersom det var minst sagt svårt att bestämma sig men efter att ha provat ett antal fick man lite hum om vilken modell och färg man kanske borde satsa på ändå. KUL var det verkligen! Vi gick vidare in mot stan och hann med att titta i ett par butiker innan vi skulle hem och äta middag. Kvällen spenderades med gamla vänner, middag och mys, jätte kul att ses igen, längesedan :) kvällen blev sen men sov så gott så. Upp tidigt idag igen för att först åka till a6 (köpcenter i jönköping) och sedan till växjö för village-inspiration och framförallt, MONKI.
Hittade mig en hel del fint under helgen och lite som ska vara till julklapp, kul kul kul.
det jag fick med mig hem visar jag i ett nytt inlägg senare, nu ska vi bort till village (jag och mammi) för att fixa lite pynt och jag känner verkligen för att ändra om lite i mitt rum.. ny accentfärg till mitt vita och numera rosa rum kanske. Cerise? rött? guld? eller nåt.. återkommer om shoppingen! Hoppas ni haft en bra helg också :)

PUSS
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback