inredning och judendom

japps det är ungefär vad min tisdag har bestått utav.
Det blev skola vid 20 i 9, låååååååååång naturkunskapslektion som de flesta hade lika åsikter om - boooooring och bara allmänt knepig.. förstår inte varför vissa lärare envisas med att strunta i att skriva upp saker och ting på tavlan och istället tala utifrån eget huvud (därmed egen kunskap, vilket resulterar i att man får fel på provet sedan eftersom man läst i boken inför provet och då denna inte innehåller samma kunskap som din lärares huvud gör) nåväl... det ska nog gå bra ändå ;)

riktigt kul dag bortsett från naturkunskapslektionen iaf,... med mina tjejor, alltid skoj med er, mycket skratt blir de ju :D

efter skolan blev det en kort vända till h&m, lindis och filippa var där, fundation inköptes och sedan bar det av till jobbet.. där det visade sig kommit lots of varor, men istället följde jag med mammi till kalmarsalen för att inreda scenen inför den årliga "bokens afton" som hålls just nu i Kalmarsalen och som syster och mammi nu är iväg på medan jag själv sitter hemma och pluggar religion.... och det är här judendomen kommer in, för det är just det som jag skall testas på imorgon förmiddag, och jag känner på mig att det kommer att gå bra, ibland har man bara en sådan god instinkt som säger åt en att det kommer göra det, härligt ju!

det blir troligtvis körskolan imon eftermiddag för lite teori bestående av datatester och pärmar, kanske även lite affärsjuridik? Kvällen blir det BOND på bio med min älskling - 3 månader jueee :) riktigt nice!

Nu blir det åter till judendomens komplicerade värld.... som i själva verket är väldigt lik kristendomens men ähh, iaf. (?) hih

Godnatt och sovgott!

/Paulina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback