i've got no money


lunch med tjejerna på ströget (som vanligt), myspys! en sväng på stan, mest på kvasten och sedan ner mot gina tricot. H&M har fått in så underbart jäkla mycket fina underkläder!!! ville bara ha allting, och självklart, bara för det, visar det sig att jag inte har typ några pengar alls på kortet. Jag som faktiskt är sparsam? Ja jo..en hel del på sparkapitalkontot, fonderna och födelsedagspengarna men där ska dem väl ändå stanna, på banken eller hemma i sängbordslådan..eller? :p får se hur det blir med den saken. Tur för mig att jag har ett jobb att gå till och tjäna en del änså, synd bara att det är ett bra tag kvar tills nästa lön kommer. Hmm. Undra hur detta ska gå :) Väl i mina tankar kom jag på att det är dags att jag blir medlem på Tradera. Så, ikväll när jag kommer hem kommer auktionerna att sättas igång. Både jag och syster har en hel del gammalt (och nytt som inte passar..). Look out! återkommer om det.

Underkläder från H&M var det ja..helst ett nattlinne också..fina klänningar på VILA, lite småplock från Gina tricot, ett par gråa jeans..nya skor/boots (platta, svarta)..nitskärp. Ja, i helgen ska det bli shopping ändå, det där med pengar får fixa sig. Ledig på Fredag för ett jönköpingsbesök! LÄNGESEDAN! ska bli jättekul men såklart jobbigt också..begravning på fredagsförmiddagen..men fint är det ju också såklart, får tänka så :)

Nehe, back to work!
Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback