långpromenad och varm choklad


hemma igen för ett tag sedan, kvällen ledde till en långpromenad i det kalla höst/vintervädret med trevligt sällskap och en varm choklad i handen, kände mig lite som någon slags turistguide som visar runt dittan och dattan i kalmar när det kommer till sevärdheter och byggnader..trevligt var det iallafall :) tack för kvällen. Nu sitter jag i sängen, har kikat runt på lite kläder osv..får visa imorn endel! ätit lite godis och för tillfället lyssnar jag på Coldplay ; talk, lost, fix you, the scientist..underbara!
imorn är det hyffsat kort skoldag, ser jag fram emot, gina tricot under eftermiddagen och självklart, lite plugg....
dags att sova för min del, trött trött trött. Godnatt vänner :) sov gott!

Matilda

P.S Jag har förresten skaffat mig en Facebook idag, välkommen matilda, tack tack. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback