Lördag


halloween festen hade sina roliga stunder igår, trots att den tillslut, som väntat, slutade i kaos med bråk och stulna saker (inte för min del, som tur var). Mycket folk, lite väl mycket för att det skulle kunna gå "bra" till när det gäller festandet men annars var det en ganska okej kväll ändå. Jag höll mig ganska nykter hela kvällen men trots det lyckades jag trilla två gånger och slå mig ordentligt..inte så kul.

tog mest hand om personer som behövde någon just då och dansade såklart endel med, i min fina prinsessoutfit.. höhö. tack för kvällen :)

Nu har jag nyss gått upp för att fixa frukost, hörs senare. (bilder kanske kommer också)

Matilda

Kommentarer
Postat av: saandy

jaa uscha för saker som blev stulna men tur att jag hittade allt mitt nästan.. bara ett tuggummipaket som försvann:P tack för att du tog mitt busskort gumman! hoppas du hade kul iaf..:) <3

2008-11-01 @ 12:50:26
URL: http://saaaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback