lördags mys - stan & bio

Det blev en mysig lördag för min del.. soft morgon med sovmorgon och långfrukost - älskling!
Stan med farmor, present till pappa inhandlades (boxershorts) då det är farsdag idag, samt lösnaglar som jag tänkte ordna med senare idag.

Vid 18-tiden blev det bio med farmor och syster, mamma mia - riktigt bra, fina miljöer (grekland) oh vill utomlands!
Därefter blev det en sväng till min pojke, middag och mys. så söt



idag blir det en lugn dag, lite matte, affärsjuridik, fix med bloggen, städning och snart tänkte jag bege mig till stan för lite solning :) mammi och pappi home tonight också, wee :D

skolveckan ser inte ut att bli alltför jobbig, resursdag på tisdag och ledigt på fredag för en helg tillbringandes i jkpg! sjukt längesen, ska bli kul! Inget prov iveckan heller.. dock riskutbildning tis-ons med halka och omkörning. spännande...


Ha en skön söndag!

/Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback