lyckad helg!


God morgon vänner :)

nyss vaknat nu, ganska trött efter dels fredagkvällen men också gårkvällen. Fredagen blev det dans först alltså, övade till avslutningen med discogruppen. Gick rätt bra ändå, vårt nummer kommer bli skit snyggt :) får ni inte missa! Hem och fixa mig på ca. 35 minuter, iväg med bussen ihop med syster, sedan hoppas jag av och hon åkte vidare till andrej. Cute ;) jag tog mig in på palace (själv..) haha, mötte lite vänner och sedan isabelle och tjejerna. Kvällen gick hyffsat fort, lite dans men mest blev det att umgås och snacka med folk vi mötte, sjukt mycket folk var det! Kul kväll! Kom hem lite väl sent bara..och lite mycket blev det också så igår kan jag säga, var inte en toppenmorgon..men det gick över under dagen som tur var. Village och jobb alltså, mycket mycket mycket folk, vilket resulterade i mycket att göra, vilket är roligast såklart. Folk har redan börjat handla julklappar, mysigt, så man kan nog säga att julhandeln kommit igång nu.

Hem en snabbis emellan för att sedan spela bowling på harrys, jag gick ut hårt, haha, började med två X (strike), för att sedan fortsätta ganska hyffsat bra, kul var det! vi gick sedan till ernesto för att äta, mammi jag syster och fyra tjejer som jobbar hos oss på village, trevligt var det och ganska god mat, skulle inte tagit pizza bara..hmm. Men god mat har dem annars där, verkligen! Lina drog efter ett tag och jag tog mig till bistrobar. Lugn kväll med mestadels vattendrickande blev det men också väldigt rolig! träffade mycket nytt folk som var jätte snälla mot lilla mig och mycket dans blev det :) Kul!

helgen har alltså innehållit två toppenkvällar för min del, verkligen lyckat! idag blir det some studies och sedan måste jag hämta min cykel istan..sola blir det kanske då med.
Solen skiner, och fortfarande ligger det lite snö på marken, minusgrader och slutet av november. Underbart!

Ha en trevlig dag! vi hörs senare.

Matilda

Kommentarer
Postat av: Becka

Vad bra att ni hade kul ute! haha vad söt du "är skulle inte tagit pizza bara..hmm." :D Vi ses imon gumman min!

2008-11-23 @ 11:17:41
URL: http://beckibeck.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra att du är så positiv! Det behövs positiva människor här i världen! Fattade inte riktigt det där med pizzan? Varför skulle du inte tagit den? Är de inte goda på harrys eller var det ngt spookie med den? :)

2008-11-23 @ 14:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback