man slutar då aldrig att förvånas


jag har sagt det tidigare och jag säger det igen, man slutar då fan aldrig förvånas över en del människor! fy vad trött jag blev i natt, för trött för att orka bli arg på riktigt men under dagen idag, usch säger jag bara!
saken är den att det är alltså en gullig liten person (antagligen kille, såklart...) som har hackat sig in på min msn, skrivit en massa j-vla skit till nästan alla på min lista och sedan ändrat lösenordet. idag när jag loggade in på min och äntligen bytte till nytt lösenord, skriver massa människor till mig, där i bland en hel del som jag nästan aldrig snackar med, och undrar om jag verkligen menade det jag skrev i natt och om det verkligen var jag. Jätte kul! har inte ens en aning om vad som skrivits och blivit utgivet för att komma ifrån mig och min msn..har tagit reda på en hel del i dag och det som skrivits är verkligen INTE något man kan blunda för. Och det gör jag inte heller, trot jag vet vem det är och till dig vill jag bara säga att jag vill aldrig mer ha något med dig att göra. Lämna mig i fred.

Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback