mardröm


kom på att jag drömde något sjukt i natt..
Jag och några andra (kommer inte ihåg vilka) var ute i någon fin skog en sommardag, sen mitt i alltihopa vid en skogsglänta började vi bli jagade av en katt som bara sprang efter oss. Detta slutade med att katten hoppade upp och rev på mig, bakifrån och satte sig fast med hjälp av sina klor i min rygg. Jag kan inte beskriva hur jävla ont det gjorde men om jag säger att det nästan var märken på ryggen när jag vaknade upp kanske ni förstår.

FY! jag säger då det, det har alltid varit något med katter..
Inte mitt favoritdjur direkt, och rivas så ryggen nästan går sönder, mjau, varför inte?

/Matilda

Kommentarer
Postat av: Sofie

men lilla gumman! du får komma hem till mig och gosa med mina katter så du får vänja dig:)<3

2008-11-03 @ 21:22:47
Postat av: Matilda

haha :) eller hur! jaa de måste jag nog :D tack! <3

2008-11-04 @ 17:57:54
URL: http://tvillingsystrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback