min söndag


hej på er :)

hoppas helgen har varit skön, jag har haft det riktigt bra! sov riktigt länge (som sagt igårkväll), vaknade vid elva tiden och gick upp för att äta frukost vid tolv, för mig är det länge eftersom jag oftast är ganska morgonpigg.
mest tagit det lugnt under dagen, ätit middag med farmor & farfar, syster & bror. Mysigt. Haft lite kontakt med mamma under gårdagen och idag, de är ju i stockholm och har det bra. Kommer hem snart ikväll nu, ska bli kuuul! de hade shoppat en hel del..vill också.
nu har jag nyss fixat linas naglar och målat mina tånaglar (har inga fina naglar annars)
dusch och bara umgås, ta det lugnt blir det ikväll. Trött efter helgen ändå, sena kvällar. Tidigt i säng sen!
Later

Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback