monday baby!


heeey you,
nyss vaknat har jag och jag är sur och skittrött, underbart..
skoldagen har varit helt okej, inget stress utan lugn och ro, mycket skratt och prat vilket det brukar bli mest av på måndagarna..men vadå, lite kul får man ju ha ibland också :) Filosofiprovet fick jag tillbaka idag, lyckades riktigt bra (mvg -) vilket jag tar emot med ett stort leende! Filosofi är ändå lite krångligt att förstå sig på, och ett svagt mvg för min del känns mer än bra tycker jag. Jag och Isabelle tog oss en promenad hemåt (tack underbara vän för sällskapet!) jag har sesan bakat bröd, tortilla, yummie yummie, tittat på one tree hill (såklart) och sedan somnade jag i soffan och här är jag nu.
I min säng, vid datorn.

Kom på att ni (de flesta av er) inte har en aning om hur vi bor egentligen..hur det ser ut hemma här. Har för mig att jag hittade ett par bilder på datorn på iallafall mitt rum, ska lägga upp dem senare hade jag tänkt :) kanske skulle vara kul?

Bilder på min pälsjacka och nya kjol kommer också strax!

Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback