nysolad och..fräsch?


Hej på er!

dagen har gått fort trots att jag varit ledig ändå så har jag haft fullt upp. Blev att åka till skolan sen iallafall för att fixa med ett filosofi-arbete med tjejerna, blev inte så tråkigt som det låter ;P och klara blev vi, och bra blev det! Kul. Efter tre timmar i skolan blev det mat på mcdonalds med viktor, satt där ett bra tag o bara pratade om allt möjligt, trevligt var det! åkte hem för att sedan ge mig iväg igen och sola med isabelle! riktigt bra solarie, fräscht och nytt, man blev verkligen brun och mysigt var det där också. Kan jag verkligen rekommendera! lite dyrare men man behövde absolut inte sola så länge för resultat heller, så det var värt det! nu har jag ätit lite och pluggat lite matte. för övrigt har jag haft en ganska jobbig dag..kännt mig stressad över massa av egentligen ingen anledning, konstiga saker har dykt upp bara. när jag gått och tänkt på något så plötsligt bara händer det, när vi pratat om någon så dyker personen precis upp. Sånt där knepigt bara :P Hoppas ni haft en bra dag?

nu ska jag hjälpa mammi lite, sova tidigt för körlektioner imorn bitti dessutom.

Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback