onsdag kväll!

spenderas självklart med tjejerna, ut blir det, dock lugnt för min del som ska upp tidigt imorn för körlektion. Men kul blir det!
alltid lika roligt med implusiva utekvällar mitt i veckan, eller vad säger du isabelle? haha :)
filippa sandra linda issan (tove och becka?) och jag då, KM och sedan blir det Bistrobar där det är "Guldfest med fotbollshjältarna" får se hur mycket fest och hur mycket fotbollshjältar det är väl där!  Jag är på gott humör iallafall :D
Nyss övningskört och fickpakerat med mammi och lillebror en bra stund inne i stan, syster är och gör omkörningen..
så duktig! jaaa, klart hon ska med ikväll, det vore riktigt kul. Återkommer senare! nu måste jag fundera på vad jag ska ha på mig..hmm.


Ha en mysig kväll!

Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback