soft week

japp, denna vecka har varit riktigt lugn, except for naturkunskapsprovet som genomfördes i tisdags, men det var faktiskt konstigt nog rätt lugnt det också.. inget stort prov, snarare ett litet läxförhör, hmm.. måndagens råplugg kändes lite smått onödigt. Tisdagen innehöll även en eftermiddag med dubbellektion på körskolan, motorväg och landsväg - uppe på de högre hastigheterna nu, snart färdig för bokning av teori- och körprov.. men hur vet man om man är redo? personligen känner jag mig långt ifrån redo, men å andra sidan, vem vet om jag är redo om inte jag själv? min körlärare? hm.. får se lite hur de blir med de där, känns skönt att snart ha körlektionerna klara i vilket fall!

annars har de inte blivit mycke plugg och sånt i veckan och inte heller nästa vecka, men en svenska uppsats ett förbereda närmar sig. Jag undrar vad jag ska skriva om... vill verkligen få till något intressant och trovärdigt denna gången, och speciellt nu när man har chans att förbereda sig! (det är trots allt bara en "inför np-uppsatsen" som ska skrivas så misslyckas jag med np-uppsatsen sen så är det inte hela världen liksom..)

Det blev en massa shopping i jönköping samt växjö, så lite pank är jag tillfälligtvis. men lön snart :D wee
nyöppning av gina tricot, sjukt stort och fint på alla sätt.. blir nog en tur dit imorgon med syster. Sola är något som jag också tänkt hinna med under morgondagen.. kanske även lite plugg? njaa.

jag hoppas på en lugn och mysig fredagkväll med gos hos min poooojke <3
lördag blir de jobb och bowling samt ut och äta med village-tjejerna, skoj ska de bli :D ev. också träffa min sannis, det var alldeles alldeles för längesedan vi sågs du och jag. Du har liksom hunnit fylla 19 år, hallå? <3

Nu blir de loggboksskrivande och lek med lillebror för hela slanten!

publicerar en något gammal (åttan?) fjortis bild för att ni ska få ett gott skratt ;) haha nedå.. så kul är de nog inte (den berömda plattångsfjortisluggen finns trots allt där!!) hihh


Night
P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback