take me back to those beautiful days


Onsdag, kort dag i skolan! nyss hemkommen därifrån efter att ha stått i kö ett bra tag för att få mig min RUGBYbiljett. (Rugbyn hålls varje år mellan vår gymnasieskola och en annan "konkurrerande" här i kalmar) Otrolig uppståndelse med sjukt mycket folk, nervositet,hejaklack .m.m. Väldigt stor grej för en rugbymatch men den tas minst sagt på blodigt allvar och kul är det, faktiskt, haha.
Så dit ska jag även i år, som väldigt många andra..

skulle tagit mig till körskolan nu efter men orkade verkligen inte, varken jag eller isabelle så det får bli imorgon istället, eller ja, det SKA bli imorgon istället! Vad som nu säger att jag skulle ha mer ork då..
körlektion 7:45 imorn bitti och sedan skoldagen då. Jaja :) Ut ikväll tror jag inte att det bli, men man ska aldrig säga aldrig. Tove och dem (?) var lite sugna ja..får se hur det blir med det.
Isåfall
måste jag verkligen sova en stund innan, trötttttt.

Dagens outfit

tröja H&M
Kjol Bikbok
Matilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback