the best things in life are free


Gårkvällen blev jätte kul tillslut! helt impuls som sagt, det är de kvällarna som brukar bli de bästa, tycker jag.. inga förväntningar, resulterar i ingen besvikelse. Tvärtom, överraskad! MYCKET folk var det ute på Bistrobar igår (roligt folk liksom..) bra musik (som alltid på onsdagarna) och Kalmar FF killarna såklart, snackade ändå en del med några av dem, trevligt var det! Jag och Isabelle tog oss hemåt först vid halv två-tiden, vilket inte alls var planerat, men hey, hur ofta blir det som man planerat när man är ute egentligen? Kul kväll iallafall, tills jag blev trött.. tack för den tjejer :)

I dag var jag ännu tröttare på morgonen, körlektion vid kvart i åtta, wooho, men som tur var gick det hur bra som helst. Lite matte genomgång med min lärare innan projektarbetestiden satte igång. Började med snack om gårkvällen .m.m. sedan fortsatte vi med samtal, mailande och fixande inför vår modevisning! ååh. längtar sjukt mycket, ska bli så ku!l! är ju fortf. ett tag kvar tills dess..men tiden går fort, och det är mycket som ska planeras :) idag har vi letat band och kontaktat företag för sminkning och fix av modellerna. Hittade ett grymt bra coldplay-liknande band som jag tror skulle passa utmärkt, på Myspace, jätte fina låtar. Så kan dem så lär det bli så :) Det mesta fungerar bra nu, vis som haft en hel del motgångar i början, så det känns jättekul!
Efter skolan var jag i stan med issan en snabbis, mest för att kolla in nya skobutiken mitt emot mammis Village, "Deichmann", faktiskt en hel del riktigt fina skor i min smak! fyra par hittade jag, dock inga köpta förräns efter helgen. Helgen ja, ska ju till Jönköping imorn bitti, förhoppningsvis blir det en del shopping och myspys där. Gamla vänner att umgås med, släkten, längtar bara så fruktansvärt mycket till staden, stort, mycket folk, fina butiker, restauranger, parker..
Ska bli jätte kul! nu ska jag fixa lite, packa och sedan i väg till dansen. Uppdaterar senare,

Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback