utgång på schemat!


veckan har gått ovanligt fort! mycket inställda lektioner och ledighet, sånt gillar vi :) stan efter vår enda och sista lektion idag, jag och issan tog oss till gina tricot för en snabbtitt, som resulterade i ett ganska långvarit besök med shopping! Spetsbodies för bådas del, vit för issan och svart för mig, så fina! en halsduk-liknande sak som man trär över huvudet bara, ingen aning om vad den kallas, haha, snygg var den iallafall, blev det också för mig :) svart med små stickade bollar.

deichmann för lite provning av skor, dock inga köpta idag heller.. swinget-biljett till festen efter rugbyn på torsdag (!) blev det också köpt. Svenska-arbete med tovish, fika med henne becka och sofie på kullzenska, sedan hem och här är jag nu.

Utgång blir det såklart ikväll, ingen förra helgen plus att det är halva priset i baren och gratis inträde hela kvällen! Great!
Dansa nu först vid åtta, hur man nu kan lägga lektionen där istället för torsdagen..men men. Övning inför julavslutningen! Sedan blir det hem för snabbdusch och fix. Ingen aning om vad jag ska ha på mig än..kanske blir det spetsbody med någon kjol..hmm.

Upt. senare om jag hinner, annars imorn bittit innan jobb at village!

ha en trevlig trevlig trevlig fredagskväll!
Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är det gratis inträde hela kvällen? inte bistro och palace iaf så vad syftar du på?

2008-11-21 @ 18:46:52
Postat av: Matilda

ja det ska jag tala om för dig, att det jag syftade på var Halva priset i baren hela kvällen! att det störde dig så, haha..

2008-11-22 @ 15:39:09
URL: http://tvillingsystrar.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad kostade spetsbodyn på gina?

2008-11-23 @ 14:28:47
Postat av: Matilda

129 kr :)

2008-11-23 @ 17:33:03
URL: http://tvillingsystrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback