23 oktober


i dag hade det varit fem månader, grattis till oss somehow :)

skoldagen - kortfattat: projektarbete (love it!), matsalen - i hungernöd ropar dem att vi får pannkakor, där var min dag räddad, jag gick MÄTT från matsalen, första gången på lääänge tror jag nog. Rättskunskap, mycket skratt men också mycket gjort.

har skrattat mycket mycket mycket idag, mest med (eller också åt..haha!) min söta lilla vän isabelle, någon roligare är svårt att hitta måste jag erkänna, tycker om dig babe! <3

eftermiddagen blev det one tre hill (som alltid numera) men också plugg i form av religion (faktiskt KUL tycker jag).

har fått två speciella sms idag, skiljer sig mycket från varandra, men glad blev jag :) och sedan ett privatmeddelande på bilddagboken som jag nog också blev glad över, även om jag inte riktigt vet hur jag ska ta det..hahaha.

DANS snart! great.
Ja, idag har jag varit glad. Imorn är det sista skoldagen på en vecka, utgång och sedan looooov! mums

puss på er!
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback