ben & jerrys and some candy


hemmakväll framför tvn mellan mammi och pappi. Jag körde till maggaplan för godisköpande, sedan blev det glass och godis i soffan, myspys. Sjukt trött ikväll annars hade jag nog tagit mig ut nånstans och hittat på något :)

skönt att bara vara hemma nån kväll, ensam och ta det lugnt. Sånt som inte händer så ofta nu för tiden.
har funderat på min kommande outfit till hallooweenfesten och kanske kommit på något "bra". Hmm.

På skafferiet träffad vi Dennis som såklart fixar biljetter åt oss till onsdag då Maskinen kommer till palace! wooh, lite sent ute, jag och syster, men wtf! kul kommer det bli.

nu kikar jag bloggar och kläder samt ska jag titta igenom gårdagens shopping..bilder kommer.

Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback