Fredagkvällens outfit

outfit kvällen
Kvällens outfit bestod av,
ett svart vanligt linne under spetslinnet Gina tricot
spetslinne, grått Gina tricot
svart chiffongkjol med volanger H&M
strumpbyxor Åhlens
Platåpumps Björn Borg

Blev inspirerad av en av alla reklambilder som sitter uppe inne på Gina tricot här i Kalmar, där "Ginas modell" har detta linne med svart under och en svart lite längre tyllkjol till. Superfint! Gick till H&M efter att ha köpt linnet (och päls-kragen), i förhoppning om att hitta mig en liknande spets/tyll/volang kjol (kort) i svart. Och se, ibland har man bara sån tur! 149 :- dessutom, storlek 36 var den minsta kvar men hade nog kunnat ha 38 eller 40 till och med, så pass lagom var den trots att jag annars är en 34a och ibland till och med 32a. Linnet lär synas på många tjejer just nu, men skitsamma, haha, för en gångs skull kände jag att jag inte orkade att bry mig om det..SNYGGT är det. Till och med så mamma blev avundsjuk, inte illa :) sorry för usel bildkvalitet bara..mobilkameran ;)
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback