härlig start på veckan!


Måndagen började denna vecka riktigt bra! eller ja, egentligen började nog allt som var bra igår eftermiddag. Hade en riktig slappsöndag i sängen med filt, fliosofi-plugg och gossipgirl/one tree hill :) så mysigt och efterlängtat, äntligen chans att ta det lite lugnt efter all stress..trots lite plugg.

i alla fall så fortsatte kvällen med tankar om projektarbetet, jag tog verkligen tag i en hel del saker som gjorde att vi kom en bra bit på väg och vips, jag vaknade på morgonen med ett nytt sms om att hemsida,biljetter och planch-skisser var klara! dessutom sponsorer till material, om man nu kan kalla det så :) TACK kära du <3
ännu en gång! (Vallgren media) superduktig!

så nu är snart hemsida klart och information om vårat evenemang och allting kommer att komma ut! GREAT. Dessutom har jag tagit på mig att kontakta en möjlig "presentatör"..spännande.

stan med nathalie efter skolan, H&M, MQ, Gina och Mcdonalds. Längesen! <3

back to the project and some studies.
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback