Lördag!


godmorgon :)

uppe rätt tidigt idag trots att jag är trött, kände bara att idag ska inte bli en sån dag som jag sover bort. Nehe då, frukost tidigt med lillebror, pappi, farmor&farfar. Nu har jag hamnat här, funderar på att fixa till i mitt rum lite..plugga lite teori (körskolan) och sedan ta mig till stan! hittade världens finaste vantar och mössa på indiska i går, tror allt jag måste köpa de idag. Matchar min halsduk jag köpte på H&M igår, nästan iallafall.. annars får det bli halsduk på indiska med! allt i grått :) mums!

behöver dessutom hitta ett par skor i helgen, måååste. De jag spanat in på Brandos.se är nu slutslutslut i alla storlekar, kan vara eftersom att "blondinbella" blogga något om brandos.se i veckan. Typiskt då! :p

hade tänkt åka till ikea och mediamarkt annars, lämna tillbaka ett för stort påslakan och köpa en mobil. Kankse färjestaden och ölandsköpstad annars..H&M och en del skor..får se vad det blir!

hör av mig senare igen, kvällen blir hemma och lugn (tror jag), kan behövas!

Pusss.
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback