Lördag och LOV!


äntligen helg, äntligen lov :)
utekväll igår med tjejerna, innan dess stan med syster för shopping då lönen nyss kommit..haha. Storshoppade både hon och jag, mycket roligt! stressigt hem för att fixa, sen kom tjejerna hit och vi minglade runt lite (mest stillasittandes på mitt golv..) här hemma. Haha! trevligt var det.
vidare till Palace för att fira lovet .m.m. Jag hade inte lika kul som andra, haha, men de var en kväll med lite roligt då och då.
Idag har jag jobbat, Village med allt vad julpynt och juldekoration heter, såå mysigt! längtar verkligen till snö och vinter nu!

Först är det hallooween, fest på fredag med detta tema, frågan är vad man ska ha på sig.. (JA, man måååste klä ut sig..)
inte min grej då, haha, men det ska vi nog ordna på nåt sätt. KUL kommer det bli iallafall, längesedan sånt där.

Efter village blev det smakråd åt lucas på kompaniet, vidare till skafferiet med mamma och lina för en fika och sedan hem.
och här är jag nu..lillebror har nyss kommit hem från jönköping, saknat honom såå! lille barnet.. <3

Blir nog en lugn hemmakväll ikväll. Mat, godis, tv..umgänge? (:

Puss!
tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback