när tiden inte räcker till..


hinner jag tyvärr inte med bloggandet så mycket vilket kanske är ganska sjävlklart.
i går var det skola, körlektion och på kvällen MODEVISNING med mammi. Ordnad av b.la. Alarm street som gör FF i Fokus .m.m. Ska berätta mer i ett nytt inlägg med bilder etc!

Mycket har hänt i dag och i går..framförallt vad det gäller projektarbetet! Vi har fått en oootroligt bra presentatör att ställa upp inför kvällen samt också ordnat ett riktigt bra ställe att hålla det på. Det blir dock först nästa år..alltså till våren, januari eller februari. Men bra blir det, riktigt bra! :) Tack till er som hjälpt till och tack också till mig själv, ibland är jag faktiskt jävligt duktig på att "sälja in" något. I detta fallet mig själv, haha, och mina bästa tjejer och vårat projekt! woohoo!

I dag har jag fixat med projektabrtet gjort prov i rättskunskap (juridik är skitkul! advokat nästa? :) sedan arbetade vi i skolan med svenskan, jag och becka, stan för att möta Lucas för en fika och lite affärer. (K-store och Selvage) alltid något! Sedan ikea med mammi och dans med syster nu nyss.
iPoden har kommit in i lila nu..grön och blå. Men hmm. kommer inte kunna bestämma mig vilken jag vill ha.. så sjukt många fina färger! tål att tänkas på. Hittade också en grymt fin väska på Selvage. Hmm. Den får jag tänka på också tror jag.

Just nu ser jag inte fram emot morronens körlektion imorn och gärna inte religionslektionen..Men ser däremot fram emot imornkväll då det blir utgång med syster becka linda! och lördagen med festligheter hos malin! Söndag blir det fika med pappa, ska bli trevligt, längesen de där, jätte glad för initiativet! och förhoppningsvis NY mobil :)
hungirg, äta något. NU! blir bloggning om modevisningen imorn först tror jag..eller innan jag ska sova. Missa inte! ;)

Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback