ny vecka!


höstlovsvecka för min och många andras del :) great!

hann aldrig med att blogga igårkväll sedan, jag och lucas gick en sväng i stan och åt mcdonalds med syster. han hittade sig en jätte fin grå mössa med matchande halsduk på MQ, vi provade jeans på Kompaniet dock inget köpt just då på grund av att modellerna vi ville ha inte fanns inne, några av dem. Mysig dag var det iallafall, kallt, märks att hösten är här..

Kvällen blev det bio, "Step brothers" såg vi. Haha, något överdriven och inte min humor riktigt.. men helt okej, det var ju ändå en komedi (a) höhö.

sovit gott, upp till körskolan för teoriplugg och sedan dubbel-körlektion. Det var i stort sett min Måndag.
Ikväll blir det hem till becka med tjejerna för att laga mat och gosa :) ska bli riktigt kul! såå längesen, behöver verkligen snacka av oss en del..
imorn kanske kanske de blir växjö med isabelle (?) annars jobb och stan här hemma. Har ännu inte köpt halloweenoutfiten.
var på newyorker och H&M en bra stund igår och kikade lite på korsetter/bustier och liknande things. Något sånt med en kjol, rött läppstift, djävulshorn och lite annat får det nog bli. Skit tråkigt men vadådå, sån är jag när det kommer till utklädnad, tråkig ;)

Ha en trevlig kväll! bloggar när jag är hemma.
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback