partey up ;)


provet i arräfsjuridik var svårt (som om jag väntat mig ngt annat?), men det gick nog rätt bra trots allt! stan med becka och issan, fika och panikletande efter något tills ikväll. Palace och fest ska det bli :) nu måste jag skynda in i duschen, sen över till issan för lite fix & "förfest" med tjejerna, KM efter det och tillslut Palace! ska bli sjukt roligt, äntligen en kväll med lite skoj och inte bara stress plugg och allvar. Skönt!

Imorn är det jobba som gäller och gäster mot kvällen, trevlish :)

Förresten blev det lite shopping i dag, så himla längesen jag var i stan sist, minst en vecka sen, hinner ju inte med på grund av skolans påfrestningar..
en päls från gina (sån där halsduk-liknande), ett spetslinne i grått (också därifrån), samt en tyll/volang-kjol i svart från H&M.
Det får bli kvällens outfit! hade heslt haft mina nya skor till men har inte planer på att förstöra dem första gången jag har dem inne på palace med allt spill och äckel. Haha!

Ha en trevlig kväll! och tack för kommentaren "systrarna", om skorna :) KUL!
Matilda

Kommentarer
Postat av: zara

har du och lucas gjort slut?

2008-10-11 @ 15:26:56
Postat av: Nathalie

hjärtat mitt! :-) vi hörs ikväll

2008-10-11 @ 16:16:07
URL: http://nathaliemoberg.blogg.se/
Postat av: Tjadden

Jag tycker Ni är världens bästa tjejer. Tilda; jobba på ditt självförtroende så ligger världen för dina fötter. Lini; Keep up the good job...och ta hand om Er lillebror. /Kram :-)

2008-10-11 @ 17:17:13
Postat av: Matilda

Jaa..eftersom det frågas så, Ja det har vi gjort :) men det känns bra, tråkigt förstås men det är såhär det ska vara just nu.

2008-10-11 @ 17:19:01
URL: http://tvillingsystrar.blogg.se/
Postat av: zara

okej, tack för att du svarade! :) ni verkade va ett fint par, men ni fattar så klart det bästa beslutet för just er.

2008-10-11 @ 18:52:46
Postat av: Matilda

tack, fint sagt :) det var vi nog..men det funkade inte iallafall helt enkelt. Båda ska ju må bra och kunna lita på varandra, funkar inte det riktigt så tror jag det bästa är att bryta upp för att kanske senare kunna bli tillsammans åter, får se liksom :)

2008-10-11 @ 22:08:11
URL: http://tvillingsystrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback