söndag


hejsan :)

internet har varit ur funktion hela dagen tills nu, överlycklig för att det funkar igen, haha, något ljus i tillvaron. Hmm.
dagne har annars gått rätt fort men ändå hunnit med en hel del saker. Media Markt på förmiddagen, ett ganska bra tag, för att kika på lite allt möjligt, fanns en hel del att se måste jag säga. Verkligen en upplevelse! Ny mobil till mig snart, tack.
Även min nya ipod (som jag ännu inte fått) fanns där. yummie!

efter det blev det fika och sedan lite övningskörning och stan med mammi och syster. Åhlens och Kvasten iallafall, resulterade i strumpbyxor från Åhlens, en tröjas och overknee-strumpor från H&M och en ny foundation (som jag tål!!!) ifårn Kicks. Hittade en hel del fint men kände att idag var det dags att begränsa sig :p sånna dagar har man ju också.

Hem igen för plugg och GossipGirl, i väg igen för övningskörning och sist ica för att handla. Nu har jag nyss kommit hem och duschat.
Helgen har varit lugn och ganska trevlig, har varit sjukt trött och är det fortfarande. Hann med en utrensning av sommarkläderna i min garderob för hösten igår bara. Mer har jag inte orkat med..

nu ska jag föna håret och sova. Godnatt!
Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback