tisdag kväll

ojoj, nu var det alldeles för längesedan jag skrev ett par rader här.. det är jag väl medveten om men det händer så himla mycket just nu. Upp tidigt - dusch - frukost - panikcykla för att hinna i tid till skolan - korta halvsega dagar tillbringas där - hem för att plugga inför prov eller inlämning alternativt till körskolan för körlektion eller teoriplugg - fixa käk (gått upp något kilo nu, äntligen, det är jag väl värd då jag faktiskt försöker äta mer och mer samt ha fasta tider för mat + mellanmål däremellan) - dans, utgång familj och pojkvän. Inte för att det kommer i sista hand vilket jag fått det till i denna kortfattade lista över min vardag under skolveckan... de kommer snarare före allt annat nu förtiden, nöjen alltså.. och det börjar skrämma mig lite grann, troligtvis börjar jag bli lite skoltrött ändå, trodde aldrig att det var ett fenomen som skulle drabba mig men serru livet är fullt utav överraskningar (!) riktigt intressant faktiskt.. så vad gör man?

Förhoppningsvis kan ett väl behövligt nalkandes höstlov få mig att inse vad jag behöver göra och få mig att komma ikapp det jag måste komma ikapp och helst mer därtill.. det får morgondagen utvisa ;D eller nej, fredagen.. för THAT'S when the f*cking great lov startar!!!!!!

Ny mobil har jag hunnit skaffa, bild på den kommer väl en dag här framöver.. sååå fetch ;)



Btw, fick världens sötaste gossevovve idag, så liten o söt! klapp klapp* Du är helt underbart gullig och även den, A <3

Godnatt flickor. (För några pojkar kan väl ändå inte läsa vår blogg????!) hihhh

Puss
P

Kommentarer
Postat av: Sannis

Jag saknar dig, måste verkligen ses snart baby!

2008-10-21 @ 22:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback