work


på village nu, tre timmars jobb kvar sedan blir det hem och fixa mig inför kvällen :)

efter körskolan blev det att gå förbi stagg och hämta lite saker jag glömt kvar i mitt skåp. Tomt och mörkt var det där, lite halv läskigt måste jag säga..haha.
Fikade på skafferiet med Lucas och Nicke, trevligt trevligt.

I går i stan hittade jag förresten lite saker, har börjat bli torr i ansiktet efter all rengöring så det blev en ansiktskräm med lätt brun-utan-sol effekt från apoteket (på mammas direktiv), en röd Bh (första gången jag köpte röda underkläder..det kändes..lite sådär, haha, annars har jag mestadels rosa/vitt/svart vad det gäller underkläder. iallafall var den från newyorker, lite oväntat det med, och ska möjligtvis användas på hallooween...det där har jag fortf. inte kommit så långt med förresten. hmm. Fixas imorn!
en ögonskugga blev det på makeupstore för mitt presentkort, "powder-nut", skitsnygg.

I kväll blir det alltså Palace och maskinen! KM innan det med lucas andrej viktor nicke torsten .m.m. Jag och syster!
KUL ska det bli.

Ha en bra dag
Matilda

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ring mig när du ser det här! Puss

2008-10-30 @ 13:19:46
URL: http://nathaliemoberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad ska du vara utklädd till? och vart ska du festa?

2008-10-30 @ 18:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback