25 september


hejsanhejsan!

inte hunnit med bloggen alls idag, men som tur var hann syster :) goodie! skolan började med projektarbete där vi fortsatte med allt kring barnhem och evenemang med modeshow. Detta kommer att bli great! jag säger bara det :) KUL som fasen är det också, vi är bästbästbäst! har sedan, nu ikväll, diskuterat en massa med mammi och pappi vad det gäller sponsorer och annat, kommer bli sjutk stressigt och vi har nog gett oss in på ett minst sagt STORT projekt men jag vet vi klarar det!

skolfoto i slutet av dagen, skit som vanligt, haha, sitta ner i mitten för min del, såklart, som alla andra år. Kortast och syns bäst på hela fotot. Kan det bli bättre?! Skulle inte tro det vaaa..
hoppas på det bästa men med tanke på tidigare år ska jag nog inte hoppas på för mycket, eller ens hoppas alls, haha!

jobb på village hos mammi på eftermiddagen, så stan får bli imorn! LÖNEN har kommit ju :) efter två timmar med upppackning av varor och stående i kassan blev det hemåt med lucas, umgicks någon timme sen blwev det affärsjuridik och discodans för hela slanten. Ger verkligen järnet på lektionerna nu denna terminen, så jäkla kul! sjukt bra koregrafi och sjukt bra musik.
Här kommer dagens lektions låt, c'est super!

head over heels


sov sött ;)
Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback