almost friday


hejsan!

nästan fredag idag för min och många andras del, jaa! KPT-dag imorgon och är därför ledig :) sista skoldagen i denna vecka var alltså idag, shit vad det går fort, underbart :)
har varit ganska trött av mig idag men det har gått bra med koncentrationen ändå tycker jag, kanske mest eftersom att vi haft icke så ansträngande lektioner, projektarbete på morgonen i tre timmar med tjejerna, vi är bäst, det kommer gå skitbra! efter det långlunch och sedan rättskunskap, intressant faktiskt.

hann aldrig med bloggen igårkväll igen sen eftersom jag och paulina plötsligt kom på att vi skulle ut på Bistrobar iallafall :) det blev att fixa i ordning oss lite snabbt för att sedan ta oss till KM, vidare till Bistrobar.
mötte upp sandy och filippan, det var rätt segt i början men kom sedan igång rejält, sjukt mycket folk och sjukt bra musik! I LOVE R'N'B! mest äldre kändes det som, haha, lilla jag.. men en del man kände också, roligt!
dansade dansade och dansade tills klockan blev lagom mycket och då tog vi oss en promenad hemåt, jag och syster! skit kul kväll ändå, bara en onsdag sådär gå ut och dansa lite. NYKTERT var det också på grund av körlektionen 9.15 i morse. den gick förresten jätte bra också, trots att dragläge i backe är liteee klurigt.
nu väntar jag på lucas, mys med honom ikväll eftersom det är ledigt imorn! efterlängtat.
dansa senare också, "when i grow up i wanna be famous i wanna be a star.."

Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback