ännu tröttare


godkväll på er!

min dag har inte varit särskilt spännande, förutom paketet som jag var och hämtade tillsammans med lucas förut! det var från faster i göteborg, kläder från monki (mycket sånt på sista tidenm, det gillar vi!) och en jättefin kalender, även den därifrån. Ett superfint skärp i form av ett flätat snöre i brunt, en lite längre större t-shirt med grafiskt tryck (som lucas gillade skarpt..haha) ett linne, som jag tyvärr redan hade så det får bytas (det svarta med rosorna) och sedan min älskade spetströja i svart därifrån! den var nog det bästa :D så som jag velat ha den! äntligen.

nu är jag extremt trött, skulle kunna somna vilken sekund som helst. Lucas åkte rätt nyligen hemåt..tomt. Men kul har vi hunnit ha ikväll en stund ändå, haha, tarsan då! tarzan? heter han kanske jaa :p kom på att jag glömt berätta om hans jättefina present till mig på födelsedagen, jag ska få nagelförlägning! hade inte kunnat bli bättre present till mig ju! en dag med honom, (god mat), bio och nagelförlägning, förhoppningsvis redan nu i veckan! underbar är han <3

imorgon är det tisdag, sovmorgon (!) och annat skojigt..vad vet jag inte än :)
Godnatt gott folk,
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback