bättre sent än aldrig


heeeej!

det var ett tag sedan sist nu, har haft fullt upp (som ofta nu för tiden) men nu kände jag att jag hann med bloggen trots att jag har mycket att göra i eftermiddag med.
gårdagen spenderades i stan, hela dagen lång med beckibeck :) var innan desss i skolan och på körlektion. Körningen börjar gå riktigt bra nu faktiskt, kul, kändes lite jobbigt med det ett tag..tar tid alltså. Stan iallafall, var tvungen att fixa det sista inför imorn, födelsedagen, till systeryster :) helt sjukt att det är imorn redan! nyss avr det ju två hela veckor kvar!

iallafall, inbjudan till Bistrobar dit "den snygga" i snook kommer och massa annat kul folk såklart, fick jag av en vän idag. Tackar SÅ mycket för det :) skitkul! att det är imorn med, tolfte september liksom :D woohoo på det!

gårdagen slutade väldigt illa tyvärr, men min dag idag har gjort saker och ting bättre, jag är bara så osäker på saker ibland, tänker alldelles för mycket, det vet jag. iallafall så är det bra igen, det är också det enda som spelar någon roll :)

idag var det skola igen, mycket jobb med projektarbetet nu, SÅ KUL! kommer bli great. Stan med syster efter det, villagefika som catharina bjöd på, så gullig! och nu har jag massa som ska fixas med tills imorn/imornkväll!
dansa ikväll med, och storhandla på maxi efter det, önska oss lycka till.....
ha en trevlig kväll!
hörs nog först imorgon igen, då är jag stor. shit. Haha

PUSS
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback