" efter regn kommer solsken "


äntligen hemma efter skola och jobb, skönt! nu känner jag av tröttheten litegrann måste jag säga..framförallt i huvudet, väldans huvudvärk, alla är ju nåästan förkylda och febriga nu så kanske är på väg något till mig med. Hoppas inte tills imorn bara, för då är det ju utgång och staggning som gäller! woohoo!

min dag har varit rätt krävande men annars ganska bra som sagt, morgonen började med matte C (inte lika bra..) och fortsatte sedan med att jag gick till expeditionen på stagg för att ta reda på om någon sett min kära nyckel som försvann igår, någongång, någonstans. and guess what? joo, någon mycket mycket snäll person hade faktiskt hittat nyckeln och gått med den till expeditionen för att lämna in den! var inte det ofattbart? sånt trodde jag folk hade slutat med för längesen, hmm, överlycklig blev jag iallafall och det har hållt i sig hela dagen.

Village sedan, ganska lugn dag men en del att göra ändå. Matilda hälsade på och pratade en stund, bland annat, trevligt!
nu ska jag äta (igen!!!) och titta på idol om ca. en halvtimme. IDOL-auditions!
(ska slänga in bilden på min nya klänning senare också)

allt är toppen, förutom huvudvärken och att jag saknar min älskling liiiite för mycket :/
ses så sällan nu för tiden känns det som.. <3

Later on
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback