fina naglar och körlektion

hey there!

nyss hemkommen från dagens äventyr, bloggar lite fort för jag är jätte hungrig!
dagen började dåligt med mensvärk och hemma i sängen, tog mig upp till andra lektionen (då jag missat matten..) och hade redovisn./beskattn. och rättskunskap. Lunch med tjejerna i matsalen, tog mig till nagelsalongen "fashion nails", för att sedan sitta och vänta ett tag..var där ungefär i en och en halvtimme sammanlagt! tog lite tid med mina otroligt korta och fula naglar..skulle tagit en före och efter-bild men det hade jag ju inte tänkt på tidigare, nej. Men här kommer en efter-bild ;

naglar

Jag har alltså gjort en nagelförlängning (ingick förstärkning) med glasfiber värd. ca. 700:-

Supernöjd är jag med resultatet! Otroligt duktig och trevlig, Margurithe, tack så mycket :) men mest tack till min underbara pojkvän som finansierade och fantiserade ihop idén, jag älskar dig lucas!
Känns lite ovant nu, eftersom jag inte är direkt van vid att ha långa naglar så vissa saker kommer att bli lite kämpigt nu i början..som skriva på datorn, platta håret, sminka sig, knäppa knappar etc.. men snyggt är det! och det är ju huvudsaken ;)
körlektionen innebar backning och vändning på ängö, inte det lättaste. men bra gick det faktiskt :) kul!
nu ska jag verkligen äta.

Matilda

Kommentarer
Postat av: E

det vita ska ju bara vara en tunn linje i fransk manikyr :O

2008-09-24 @ 19:04:53
Postat av: Matilda

inte enligt nagelteknologen jag var hos :)

2008-09-24 @ 19:15:13
URL: http://tvillingsystrar.blogg.se/
Postat av: Tina

Oj va mycket vitt det var det! Bbtw, det handlar inte om vad nagelteknologen säger är rätt utan om vad som är snyggt. :)

2008-09-25 @ 15:00:50
Postat av: matilda

det tycker du? så bra att det är snyggt då enligt mig, eftersom de är mina naglar ;)

2008-09-25 @ 15:14:02
URL: http://tvillingsystrar.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker det blev fint! :)

2008-09-25 @ 16:35:03
URL: http://tvillingsjal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback