Fluffy


Hejsan :)

hemma från skolan, måndag är verkligen den segaste dagen i veckan. vad det gäller schema, trötthet, humör. everything! hoppas ni haft en bättre dag än jag?
nu är den iallafall över för den här veckan, nästan..bara lite plugg kvar som jag ska ta itu med nu, Grattis till mig.
Grattis också, såklart, till lucas som klarade apple-sales training igårkväll (natt?) BÄST är du älskling!
Fluffy var ordet. passar in väldigt bra på mitt hår idag, en kombination av schampoo och dimmigt väder. USCHHH! Fluffy var systers kommentar till mig idag, söt-syster!

plugg var det jaa, återkommer senare :)
Matilda

Kommentarer
Postat av: suffe

gillade ditt hår idag, jättefint! :)

2008-09-08 @ 15:47:11
URL: http://sufffe.blogg.se/
Postat av: Matilda

haha tycker du? vad snällt :D tack, jag tycker inte alls om det så, därför blev det uppsatt sen..

2008-09-08 @ 16:41:02
URL: http://tvillingsystrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback