Födelsedagsfirande!


Godkväll alla :)

just nu sitter jag i min extremt stora och mysiga (nya) säng och har just pratat med becka i telefon ett bra tag :) så mysigt! dagen har gått rätt fort, mycket att fixa med, sedan kom gästerna och vi åt god mat. Firade oss (mig och syster) litegrann på födelsedagen med presenter och sång :p så kul att träffa släkten igen, blir inte så ofta nuförtiden tyvärr..

finfina saker har jag fått :) om inte allra mest från min pojkvän, 10 rosor och ipodtillbehör i mängder till min nya iPod nano som inte ens anlänt i butik än! Oh så kul! Rosa ska den vara med!
presentkort på makeupstore, kläder, fotobok, klocka, pengar, jellybeanskål, smycken.m.m är vad jag fått :) helnöjd med det! återkommer om det imorn.

nu ska jag lägga mig, sjukt trött efter gårdagen/natten..
imorn blir det sova länge och lugnt. SKÖNT.

Tack alla som bidragit till min underbara helg, kunde inte blivit bättre!
Godnatt på er,
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback