fredag = ledigt


hejsanhejsan!

toppen-dag idag, soligt ute, inte alltför kallt och såklart, ledigt! vaknade tyvärr upp jätte förkyld, inte lika toppen men men.. dansade igårkväll sedan jaa, sjukt rolig koregrafi och mycket bra låtar, man vill liksom ge allt! så det kommer nog funka bra med dansen i år, känns det som. efter dansen cyklade vi hem, umgicks med lucas och sen somnade vi ganska gott. idag hade jag tänkt ta mig till stan efter att mitt nya VISA kort har kommit så har jag pengar att röra mig med igen (a) great!

ny jacka, jeans, hört/vinter skor, stickad kofta och halsduk/mössa/vantar är det mest akuta just nu. Hmm. Har inte hittat nästan något av det alls som passar mig och min smak. halsdukar/vantar och mössor finns det ju gott om, jo, både MQ H&M och Bianco har en hel del snyggt i lila/orange/senpasgult. Hmm. Vill ju gärna matcha med jackan också, problemet är bara att jag inte har en aaaning om vad för jacka jag vill ha. Måste helt enkelt bara ut och kika och testa allt. Det får bli idag. Om jag nu hinner vill säga.. i eftermiddag eller ikväll ska jag på invigningen av K-store (apple butik) som nyligen öppnat där min lille pojke jobbar. invigning med middag på Helen&Jörgens, trevligt :) what to wear? hmm......

skriver senare igen, efter stan (om det blir stan).
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback