girltalk and smoothie

god eftermiddag på er :)

min skoldag har gått fort, helt sjukt vad lite tid vi är i skolan nu sista året, tre lektioner med avslut klockan 12.15! mycke bra :)
bestämde oss för lunch i stan och det blev ströget, jag tove becka maggan och sofie. MYS! pizza för min del, lika gott som alltid, fortsatte sedan att sitta kvar..lääänge. tror vi satt där i över två timmar, tjejsnack när det är som roligast! efter att ha pratat så jag fick ont i halsen och blev hes tog jag min cykel hem och kände mig bara så äcklig på alla sätt, fråga mig inte varför, haha, iallafall så blev det en lång dusch med rengöring hårinpackning peeling och allt såntdär, så nu är jag totally fresh ;p

Onsdag idag jaa, pratades om utgång ikväll, har dock kärlektion i mornbitti..skulle vara det som hindrade mig isåfall och kanske lite kenpigt folk på det, bistrobar också..inget favvoställe vad det gäller dans, men vad vet jag! i love R'n'B premiären ikväll ju! borde vara en hel del kul folk också kanske, och bra musik på det.. en bistrobar tröja med just texten i love R'n'B (fyndigt va?!) fick jag idag också, tackar för den :)
får väl se. just nu är jag inte på topp för utgång..prata med syster när hon är hemma igen och se..

nu har jag nyss ätit mat och hallnsmoothie på det, yummie yummie!
byyye
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback