Godnatt!


kvällen blev helt okej tillslut, ganska vanlig. mysigt att träffa lucas iallafall..köpte lite godis och gick promenad, sedan åt jag litegrann och duschade. nu har jag nyss fönat håret och ska lägga mig och läsa cosmopolitan :)

ser verkligen fram emot morgondagen, kort skoldag - nagelsalongen vid halv två och körlektion efter det vid kvart över fyra. Körlektionen kanske man hade kunnat skippa men jaja.. :p
i stan idag köpte jag alltså ett par jeans från cheapMonday som jag kollat ut tidigare, perfect! och en lila blus/tee från MQ. hittade en massa fina halsdukar, måste bara bestämma vad jag ska ha för färger och vad som passar till jackan..sedan blir det köp! också skor har jag kikat efter idag igen, vet vilken typ jag är ute efter nu. Måste bara hitta de perfekta! vilket är ganska svårt i lilla kalmar..

nehe, sova var det jaa! eller ja, läsa tjejtidning, YEEEY!

Godnatt :)

Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback