grand opening (!)

Ja en grand opening var det sannerligen idag då newyorker slog upp portarna... sällan sett så mkt folk samtidigt i någon av kalmars butiker som idag på newyorker, men jag måste medge att jag är rätt besviken. Jag menar, newyorker i köpenhamn var inte mycket att ha och att det kunde vara värre än så trodde jag knappast men där hade jag fel. Ett fåtal snygga accessoarer hittade jag dock, men det blev inget köpt pga långa köer och alldeles för hög musik (=huvudvärk)

Förutom en liten shoppingtur istan med Filippa och Karro (tilda anslöt sen hon med) så har jag hunnit med en fem-timmars-lång skoldag samt att umgås med min favorit (a) ikväll tar jag det jäkligt lugnt eftersom jag är grymt förkyld (på nytt) öhhhhh. när ska det gå över helt?!

imorgon blir det lite övningskörning och plugg
torsdag blir det ungefär samma, körlektion o studies plus discodaaaancing till kvällen!
fredag är en härlig dag, alltid, speciellt denna veckan då det är KPT-dag, vilket innebär ledigt hela dan :D weeeee

Godnatt älsklingar

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback