helgen


hejsan!

lite tid för att blogga nu på en söndag, brukar bli så.. helgen har jag dock haft fullt upp, brukar ju bli så också tyvärr. Igår jobbade jag alltså, tog en fika på skafferiet med lucas efter jobbet, så mysigt! gick sedan en promenad hemåt, packade ihop lite saker och åkte sedan taxi (!) eller ja, med max i en taxi, hem till honom. Åt middag tillsammans med hans mamma bror och hans flickvän från sthlm, max och mormorn. Gott och trevligt trots tråkigheter..
jag somnade sedan ganska tidigt, började titta på en film och åt lite godis, sedan sov jag jätte dåligt. vaknade vid halv fem och kunde inte somna om, drömde något hel konstigt som jag inte ens kan prata om, haha, usch då.

somnade sedan om och sov länge, så har inte hunnit med mycket alls idag. mammi och ojen hämtade mig sedan hos lucas, vi åkte och handlade och lagade GOD mat. Sen har jag spelat spel med lillebror, gulligast är han :) nu håller jag på att kika efter skor på nätet eftersom att det inte finns några snygga alls här i kalmar..går inte så bra ändå. Någon som har tips på någon bra sida, så är jag tacksam. Ska fortsätta med det nu och sedan duscha. Visar en del fina modeller jag hittat sen!

kom på att jag skulle hunnit övningsköra också ja...hmm.
PUSS!
Matilda

Kommentarer
Postat av: L

bäst är du <3

2008-09-28 @ 21:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback