Lördag


Godmorgon!

gårkvällen blev rätt sen då jag tillslut bestämde mig för att följa med på middagen trots allt. Mingel på K-store med champange och Guitarhero, haha. Vidare till Helen och Jörgen's där vi blev kvar ett bra tag..men trevligt var det! orkade inte riktigt vara på topp på grund av min förkyldning/feber men god mat och trevlig sällskap innehöll kvällen allt :)
efter middagen cyklade jag och lucas hem, köpte godis och tittade på en film, som tyvärr var en av de sämre jag sett..
somnade gott men sov dessvärre inge vidare då jag vaknat 100 ggr av förkyldningen plus att jag var hungrig. fattar inte det, åt mig verkligen MÄTT på kvällen men ändå blev jag så hungrig, aja :p

vaknade med nästan ännu värre förkyldning men det hindrar då inte mig ifrån att ta mig ner till stan idag, måste, jacka skor och jeans är verkligen akuuut!
ikväll blir det myspys hos karro, dit hon flyttat i berga, med tjejerna :) ska bli jättekul! troligtvis träffa lucas senare igen efter det.

nu har jag nyss tonat håret igen och ska fixa mig iordning, hörs efter stan då vi får se om jag hittat det jag söker..tveksamt alltså.

ha en trevlig dag!
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback