Måndag


sjukt tröttsam dag för min del idag. har verkligen inte sovit gott, somnade sent och vaknade redan halv sex utan att kunna somna om (inatt igen..) somnade sedan om tillslut men då ringde klockan efter bara tio min. suck. vetinte om jag har för mycket att tänka på just nu, kan nog bero på det, eftersom att jag inte kunnat koncentrera mig bra i skolan idag heller, varit för trött, och körlektionen gick åt h-lvete. hoppas minst sagt på en bättre dag imorgon.

när jag tillslut kom hem idag tog jag på mig myskläder och kände bara för att krypa ner i sängen med täcket över huvudet och inte vakna igen på ett bra tag. men men, här sitter jag nu och vaken är jag, nästan iallafall, väntar på att lucas ska komma, vilket jag hoppas kommer att få mig på bättre humör :) lite godis hade inte vart helt fel heller. och idol på tv! så får det bli.
jag och syster har hunnit med lite tv och att fota kläder och accessoarer som ska upp på tradera senare ikväll, det får ni hålla utkik efter sedan!


mycket i huvudet som stör + (tillfälligt) dåligt självförtroende är ingen bra kombination. usch. tack tjejer för att ni alltid finns där när jag behöver er, det är ni bäst på! Puss!

Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback