' money makes the world go round '


15.50, skoldagen avklarad :) började med Matte C lektion, det är nog den jobbigaste för min del känns det som men idag fungerade det hyffsat bra ändå, de tal jag inte lyckats med innan förstod jag mer av nu och sådär..får hoppas att jag orkar med matten terminen ut. Haha.
dagen har fortsatt rätt bra, trots min trötthet, mycket skratt och flumm med tjejerna idag, vi har nog våra dagar (specc efter helgen och festerna) haha, Kul är det iallafall!
redovisning & beskattning, som jag dessutom ska plugga lite strax, fungerade bra idag också, lite jobbigt ämne med kanske, då det har med siffror att göra, men mer intressant på något sätt :) Dagen slutade med filosofi, inte mitt favoritämne heller tror jag inte, känns så luddigt, en massa teorier om livet etc. som man inte förstår sig på och nog inte vill förstå sig på heller :p snurrig i huvudet av allt det där.

nu är jag hemma anyway, efter skjuts hem av issan, thanks honey :) har hunnit baka chokladbollar, det var ett tag sen sist! Så nu blir det fika och sedan mycket möjligt en garderobsrensning, ut med sommarkläderna och in med höstkläderna. Det lär ta ett tag och en hel del kläder ska ut med, kanske skulle det kunna gå att sälja lite via bloggen (trots att vår blogg inte är jättestor..än :p) får väl se!

PUSS
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback