Nya Apple iPod Nano!


Hej!

idag har jag haft ganska fullt upp och därför inte hunnit blogga föräns nu, beklagar :) kom just hem nu från övningskörning med mammi linis och lucas, gick helt okej ändooo, lite stressigt bara, haha. Var på maxi en kortis och köpte lite schampoo åt syster och en lila blomma samt plaza tidning till mammi i namnsdagspresent, mycket passande! glad blev hon också :)

skoldagen har varit rätt bra faktiskt, lagom bra lektioner, haft kul med tjejerna.. förutom sista lektionen som innebar labb i naturkunskap B. inte jätte kul enligt mig, snarare läskigt och helt ovant. kände mig som en doktor som ska operera eller kanske experimentera, haha, i mina retro-skyddsglasögon och labbrocken. Det ni ;)

stan efter skolan alltså, i minst fyra timmar blev det, men bra gick det tillslut, lite kvar att fixa som får bli imorn eller torsdag men det blir säkert riktigt bra det här.. FREDAG snart (a) woohoo!

Nya ipod nano släpptes idag! eller kom rättare sagt, beställs gör den väl nu inom närmsta dagarna, skitsnygg var den! lite annat nytt från apple också såklart, uppdateringar osv. Ja, jag är uppdaterad pga min pojkvän som numera arbetar på K-store :D hah.

nu ska jag sova. med min lille lucas :) inatt igen! lyx!

Godnatt!
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback