Otursdag


Hej :)

otursdag idag jaa. dagen började helt okej ändå, förutom att den tröja jag hade tänkt ha på mig för dagen visade sig vara jätteblöt och just tagen från tvättmaskinen. Haha. Det löste jag rätt fort med hjälp av torktumlaren (visst, hade kunnat ta en annan tröja också, men iallafall :p)
jag cyklade till skolan, väl framme var jag lite sen, därför stressad så jag gick in på skolgården med ganska snabba steg, vilket resulterade i att jag trillade, mitt på asfalten längs stenväggen. Pinsamt. Ont gjorde det också, haha, stackars mig.. skoldagen rullade på och det var inte förräns efter lunch jag upptäckte att jag vart väldigt nära på att skicka iväg ett mms med någon video jag lyckats spela in till första kontakten i min kontaktbok. Allt detta på grund av att jag glömt knapplåset på mobilen, haha, lite kul. Som tur var lyckades jag rädda allt i sista sekund.

det sista som hände mig idag var faktiskt inte kul, när jag gick för att hämta cykeln efter stan vid skolan igen så var min nyckel borta, och är fortfarande :/ har antagligen tappat den någon gång under dagen. eller också är den snodd (!?) hoppas innerligt på att få se din liggandes i skåpet imorn, annars blir jag inteeeee glad. Usch. Gå till skolan imorn nu då, Weeho!

Det som inte varit tråkigt idag har ändå vart rätt kul, träffade sanna för en fika på skafferiet och lite shopping i stan efter det. Jätte kul att ses igen! alltid lika kul, blir inte så ofta, tyvärr. Men ändå! Mycket att prata om, mycket som hänt :) saknat henne!

Later,
Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback