Party up!


hey

min dag hittils har varit bara bra, och bättre blir det! skoldagen eller "samvarodagen" med klassen blev väl lite sådär ändå, någon samvaro med hela klassen på plats för att umgås blev det ju inte direkt iallafall. Haha, lite tråkigt men men..förhoppningsvis blir det bättre sammanhållning nu sista året, hoppas verkligen på det :)
iallafall bestod dagen av film i aulan, mycket bra sådan, som vi i min klass dock redan sett (inte lika kul) men det var verkligen inget mig emot då det var en helt underbar film! som sagt, Freedom writers, var namnet! helt sjukt bra film, jag är helt såld, lika fast i den idag som när vi såg den i Svenskan. Kommer säkert bli flera gånger till, SE DEN!

efter skolan tog vi oss till stan där jag mötte upp issan, tittade runt lite efter b.la. en kjol till ikväll åt henne, det lyckades vi bra med så det blev ganska fort att åka hem igen och fixa inför kvällen. Utång, den årliga staggningen hålls på Vallen ikväll. (Okej, "kaggningen" också..haha.) Ska bli minst sagt KUL! tjejerna kommer hit innan och vi ska umgås lite för att sedan ta bussen dit. Trevligt :D

Jag och syster har köpt en klänning i dag av Lelle, i Linas klass. Den är från början från Asos men var lite för liten så lina tog hem för att testa, och det visade sig vara en riktigt bra modell för oss båda och jättefin var den med, så den ska jag nog ha på mig ikväll! annars blir det spetsklänningen jag fick låna av issan (a) gull!
mycket färger i klänningen vi köpte, lila/blå/gul/svart/rosa. Men fint mönster och jätte fin tub-modell. Passade rätt bra på mig eftersom jag har så mörka ögon och mörkt hår nu mera. Jag är taggad! Party up!

bloggen får bli uppdaterad först imorn igen, tror jag.. (saknar min lucas, mycket!)
PUSS
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback